בכדי לעשות אתרים בצורה נכונה ישנם הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, במאמר הזה אנחנו נתרכז ב-4 נושאים שרלוונטיים עבור הרוב הגדול של האתרים.
הגדרות המטרות של האתר הוא חלק מאוד חשוב שעליו מתבסס כל התהליך, הרי שהעיצוב וחוויות המשתמש נבנית בהתאם למטרות האתר ולאופי השימוש הצפוי בו. לכן חשוב להגדיר את מטרותינו על מנת שנוכל ,בבניית אתרים אנחנו בדר"כ מנסים להשיג מטרה מסויימת, בין אם זה להביא יותר לידים, לתת שירות דרך המערכת, .למכור משהו בחנות האינטרנטית או מקום בו לקוחות יכולים להתרשם מהעסק ומההשגים שלו. לכן זהו שלב קריטי בבניית האפליקצייה הרי שכל המשך התהליך מבוסס עליו.
בעידן של היום משתמשים רגילים לקבל חווית משתמשת לא פחות ממצוינת. חווית המשתמש צריכה להרגיש טבעית למשתמש וגם לכוון אותו לכיוון מטרות האתר כגון קנייה או השארת פרטים. חווית משתמש טובה דורשת תכנון קפדני, הבנת מטרות האתר וקהל היעד של האתר. עיצוב אישי ומיוחד יתן יתרון משמעותי ויעזור ליצור את האווירה שתרצו להשריש באתרכם העיצוב של האתר הוא מרכיב חשוב ויש לו חלק ניכר בהבאת הלקוחות לפעולה הרצויה
כדי שמשתמשים יוכלו להגיע לאתר שלכם דרך מנועי החיפוש חשוב להתאים את האתר ולהעשיר אותו במידע הרלוונטי למנועי החיפוש, העיקרי בניהם הוא גוגל. זהו אספקט חשוב במיוחד במידה ואתם מתכננים להשתמש ב- google ads מכיוון שהמחיר שתשלמו על הפרסום תלוי גם בכמה מותאם האתר שלכם ל-SEO וככל שההתאמה למילות החיפוש שאתם רוצים לקדם את האתר איתם כך המחיר יהיה זול יותר. ה-SEO נמדד בהמון פרמטרים, העיקריים מבינהם הם התנהגות המשתמשים, מהירות האתר ותוכן האתר.
מהירות הטעינה של האתר היא גורם מכריע בהצלחתו. מחקרים מראים שקיים קשר חזק בין זמן טעינת הדף להתנהגות המשתמשים באתר שלכם. זה משפיע ישירות על כמה זמן אנשים נשארים באתר וכמה פעולות הם מבצעים בו, כמו רכישות או יצירת קשר. אתר מהיר לא רק נעים יותר לשימוש, אלא גם מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל. כדי לשפר את מהירות האתר, חשוב להקפיד על תמונות בגודל מתאים, לא להעמיס יותר מדי אלמנטים על כל עמוד, ולבחור חברת אחסון אתרים איכותית. אתר מהיר משפר את הרושם הכללי של העסק שלכם ועוזר לבנות אמון אצל הלקוחות. השקעה במהירות האתר היא למעשה השקעה ישירה בהצלחת העסק שלכם.